28 January, 2010

Mohon Maaf

Assalammualaikum semua.. sihat kah kalian? dah lama tak update blog ni... maaf yer.. sorry la sekarang ni otak saya ni tak mampu nak keluarkan idea2 untuk novel atau cerpen baru.. InsyaAllah beberapa purnama(Ceh, mcm zaman dulu2 plak) lagi akan kembali dengan cerita baru k... JANJI!!!..



ok x pic yang dah diedit ni?? ala-ala ahli sihir la pulak kan.. hehe.. xde la.. saje jer sebenarnyer.. Dalam dua minggu lepas saya buat medical check out. Demam tak ok2.. Rupernyer terkena jangkita kuman dalam darah. Sabar jek.. Setiap minggu kena ambik antibiotik. Lepas ni dok layan ubat je lah weh.. Mungkin ini Ujian Tuhan, saya terima segalanya dengan tabah. Bak kata orang, kalau sakit boleh terhapus dosa kecil. Amin.. Moga hidup ini sentiasa bawah rahmatNya.

Mungkin kadang kala kita salahkan takdir, dan ada juga yang tak sanggup terima apa yang dah Tuhan tentukan buat kita. Namun, cuba kita renungkan, mungkin ada kesilapan dah kita lakukan masa lalu, dan Ujian yang diberiNya pasti ada hikmah sebaliknya. Cepat atau lambat sahaja kita pasti terima. Ujian kesakitan, kegagalan, kesusahan bukanlah bala sebenarnya, kalau kita berada di sudut positif, pasti kita senyum dengan ujian ini. Tuhan pasti aturkan sesuatuuntuk kita kerana Allah itu Maha Mengetahui setiap perkara makhluknya.

Ok lah... kita sambung lagi nnt k.. Assalammualaikum semua.. Bubye.. =D

No comments:

Post a Comment